Stapt u mee in het digitale verhaal?

september 14, 20210
Werkt-u-reeds-met-ClearFacts.png

Digitalisering is niet meer weg te denken in de huidige maatschappij en blijft ook steeds aan belang winnen. Daarom trekken ook wij volop de kaart van digitalisering. Om de wisselwerking tussen u als klant en ons als accountant te optimaliseren, stellen wij dan ook graag volgende softwaretoepassing voor: ClearFacts.

ClearFacts is een softwaretoepassing die de  klant en de accountant toestaat om efficiënter samen te werken.

Wat zijn de voordelen voor u?

  • Eenvoudig digitaal leveren van facturen.

Zowel uw aankoop- als verkoopfacturen kan u eenvoudig aan ons bezorgen op verschillende manieren. Zo kan u ze inscannen, doormailen vanuit uw mailbox of zelfs via uw mobiele telefoon een foto maken en doorsturen. Heeft u vragen, opmerkingen of instructies bij een bepaalde factuur? U kan deze meegeven bij elk individueel document.

Dit geldt ook voor andere documenten die van belang zijn voor uw accountant. Hierbij denken we aan fiches van de personenbelastingen, loon documenten, aflossingstabellen van leningen of leasings,…

Zo hoeft u niet elk kwartaal de facturen te leveren bij ons kantoor om de BTW te verwerken. Bovendien hebben wij permanent toegang tot elk document indien er nog zaken nagekeken dienen te worden voor de afsluiting van het boekjaar.

  • Volg uw cijfers op de voet.

Wegens de samenwerking met ons achterliggende boekhoudprogramma worden alle kerncijfers gesynchroniseerd en weergegeven in een overzicht. Zo heeft u op elk moment inzage op uw opbrengsten, kosten, winst en tal van andere zaken. Ook alle verwerkte aan- en verkoopfacturen kan u steeds raadplegen via het online archief.

  • Betalingen voorbereiden en goedkeuren.

U kan elke betaling met enkele clicks online (laten) klaarzetten voor uitvoering. Een administrator (bv. de zaakvoerder) bepaalt de goedkeuringsregels binnen zijn dossier. U kan eenvoudig nieuwe regels aanmaken, wijzigen en schrappen, de toegewezen rollen van de gebruikers herzien en volmachthebbers toevoegen, vervangen of verwijderen.

Dankzij het goedkeuringsproces van ClearFacts behoudt u de controle over u rekening. U krijgt een overzicht van welke facturen nog openstaan en welke niet.

Bent u overtuigd om de stap te zetten naar automatisering van uw boekhouding? Wil u graag een demonstratie van het programma? Aarzel dan niet om contact op te nemen met uw dossierbeheerder.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *